איך ממלאים לוטו?

החלטתם שאתם רוצים לנסות את מזלכם ולמלא לוטו? בהצלחה! תהליך המילוי של הלוטו אינו מסובך במיוחד. במאמר הקצר הבא נסביר לכם כיצד ניתן למלא את הלוטו בצורה פשוטה בדוכני המכירה או באתר לוטומטיק אונליין וכן נסביר מעט על ההבדלים בין סוגי הלוטו השונים.

 

הגוף האחראי

הגוף שאחראי על מילוי הלוטו הוא מפעל הפיס והוא עורך את ההגרלות תוך פיקוח משפטי קפדני וחמור – אתם יכולים להיות רגועים שאכן יהיה זוכה ושמפעל הפיס אינו משחק ומטה את התוצאות. מפעל הפיס קיים כבר שנים רבות ומציע מגוון רחב של הימורים ובין היתר מספר סוגים של הימורי לוטו (הימורי ניחוש מספרים). כל סוג לוטו יכול להיות בעל הוראות מילוי שונות, סכומי זכייה וסיכויי זכייה שונים המשיכו לקרוא כדי לדעת איך ממלאים כל סוג לוטו.

לוטו רגיל ודאבל לוטו

סוג הלוטו הנפוץ ביותר והמפורסם ביותר הוא הלוטו הרגיל. במסגרת הלוטו הרגיל תצטרכו לנחש שישה מספקים מתוך 37 מספרים אפשריים (מכונים מספרים רגילים) ועוד מספר אחד מתוך שבעה (מכונה המספר החזק). כדי לזכות בפרס הגדול כל שעליכם לעשות הוא לנחש את כל המספרים נכון אך גם אם תנחשו רק חלק מהמספרים תוכלו לזכות בפרסים המשניים.

טופס הלוטו מורכב מטבלאות כשמילוי של כל טבלה עולה שלושה שקלים. הטופס המינימלי של לוטו מורכב משתי טבלאות ולכן יעלה לכם שישה שקלים. טופס מלא לעומת זאת מורכב מ-14 טבלאות ויעלה לכם בהתאם – 42 שקלים. כמובן ככל שתמלאו מספר טבלאות גדול יותר תוכלו לנחש יותר קומבינציות ולהגדיל את סיכויי הזכייה שלכם. כדי למלא את הטופס כל שעליכם לעשות הוא למלא את טבלאות המספרים ואת המספר החזק בצד השמאלי של הטופס. אם תרצו תוכלו גם לסמן בתחתית הטופס את מספר הטפסים שאתם רוצים לשלוח – אם אתם רוצים לשלוח כמה טפסים זהים אין צורך לבצע את תהליך המילוי שוב ושוב.

הטופס הרגיל מעניק סכומי זכיה רגילים ואינו מכיל תנאים או נקודות מיוחדות שחשוב לשים לב אליהן. דאבל לוטו לעומת זאת זהה מבחינת אופן מילוי הטופס אך הוא יקר יותר ויכול להעניק לכם גם סכומי זכייה כפולים.

לוטו שיטתי

את הלוטו השיטתי ממלאים באופן מעט שונה מהלוטו הרגיל והוא יכול להעניק לכם סיכויי זכייה גבוהים בהרבה. תחילה תצטרכו לבחור איזה סוג של לוטו שיטתי אתם רוצים – 8, 9, 10, 11, 12 או 5=6. בחירה במסר כלשהו תאפשר לכם במקום למלא שישה מספרים כמו בלוטו הרגיל למלא את המספר הנבחר – כך אם למשל בחרתם במפר 9 תוכלו למלא 9 מספרים ולהגדיל את הסיכוי שחלק מהם יעלו בגורל. המחיר של הלוטו השיטתי עולה ככל שאתם מגדילים את סיכויי הזכייה שלכם.

בחירה בשיטת 5=6 תאפשר לכם לנחש 5 מספרים במקום 6 ובמידה וניחשתם אותם נכון תקבלו את המספר השישי באופן אוטומטי. גם כאן ניחוש של חמישה מספרים במקום שישה כמובן מגדיל את סיכויי הזכייה שלכם – אם אתם מעדיפים סיכויי זכיה גבוהים עדיף לכם לכת על לוטו שיטתי!

סיכום

מפעל הפיס מציע גוון רחב של הימורי לוטו ובין היתר לוטו רגיל, דאבל לוטו ולוטו שיטתי. אם אתם רוצים לנסות את מזלכם קראו את הכתבה שוב כדי למלא נכון את הטפסים ולדעת איזה טופס הכי מתאים לכם. בנוסף, כדאי למלא את הטופס דרך אתר לוטומטיק כדי לקבל את כל המעטפת הנדרשת ולהנות מנוחות וזמינות גבוה של טפסי הלוטו והתוצאות.