בירור זכייה בלוטו אונליין

ניסיתם את מזלכם ומילאתם טופס לוטו ועכשיו אתם רוצים לדעת האם המספרים שבחרתם נבחרו בגורל ואתם מיליונרים. ניתן לבדוק האם זכיתם בזמן אמת או לבדוק אונליין. כיצד עושים זאת? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בדיקת המספרים לאחר ההגרלה.

לדעת אם אתה מיליונר בזמן אמת

בהמשך הכתבה נסביר כיצד לבדוק את המספרים יום או יומיים לאחר פרסומם המספרים (ניתן לעשות את זה אונליין) אך קודם נסביר לי שרוצה כיצד הוא יכול לבדוק אם הוא זכה כבר בזמן מעמד ההגרלה עצמה. מפעל הפיס משדר את ההגרלות לייב גם אונליין וגם בחלק מערוצי הטלוויזיה – כדאי להתעדכן כיצד ניתן להיכנס לשידור חי ואיפה ניתן למצוא אותו. מהרגע שאתם בשידור החי תוכלו פשוט לצפות יחד עם הטופס שברשותכם בהוצאת הכדורים ובמספרים שנבחרו בהגרלה. אם ניחשתם את כל ששת המספרים ואת המספר החזק נכון מזל טוב אתם מיליונרים! אם ניחשתם חלק מהמספרים (בדקו היטב כמה מספרים נכונים) ייתכן וזכיתם בפרס משני.

 

בירור זכייה דרך הפיס

אחת הדרכים הפשוטות לבדוק את הזכייה היא פשוט לבדוק דרך השירותים שמפעל הפיס עצמו מציע – באתר או באפליקציה.

אתר הפיס

אם לא דחוף לכם לדעת בזמן אמת אם זכיתם או לא תוכלו לחכות עד שתוצאות ההגרלה יעודכנו באתר של מפעל הפיס. באתר פשוט תוכלו להכניס את המספרים שבחרתם ולגלות אם זכיתם. כדי לגלות זאת תצטרכו לספק לאתר מפעל הפיס כמה פרטים נוספים כדי שהוא יוכל לזהות את הטופס ואת מספר ההגרלה הרלוונטיים אליכם – המספרים שבחרתם, מספר ההגרלה או תאריך ההגרלה וסוג הטופס שמילאתם (רגיל, דאבל לוטו או לוטו שיטתי מסוג כלשהו). האתר יבדוק את כל הפרטים שהכנסתם ויגיד לכם כמה מספרים שבחרתם עלו בגורל.

אפליקציית הפיס

לפיס קיימת גם אפליקציה באנדרואיד או באיפון שמאפשרת סריקה הירה של טופס הלוטו ובדיקה של האם הוא זכה או לא.

 

בדיקה בדוכני מכירה

אופציה נוספת כדי לבדוק האם הטופס שלכם זכה היא ללכת לאחד מאלפי דוכני המכירה הפיזיים שיש למפעל הפיס. כשתגיעו לדוכן (זה לא חייב להיות הדוכן שרכשתם בו את הכרטיס), המוכר יעביר את הטופס שלכם במכונה ויגיד לכם אם זכיתם ובכמה זכיתם. המוכר ייתן לכם את הכרטיס חזרה ובמידה וזכיתם יעדכן אתכם כיצד לאסוף את הכסף.

בדיקה אונליין

ה-דרך הכי הכי נוחה כדי לבוק אם זכיתם היא פשוט לשלוח את הטופס שלכם דרך האתר אונליין בצורה נוחה ופשוטה. לאחר שליחת הטופס אנחנו נעדכן אתכם במייל במהירות אם זכיתם ונפרט עבורכם גם את גובה הזכייה. שיטת פעולה זו היא הנוחה ביותר ואינה דורשת ממכם דבר – לא בדיקה של תוצאות ההגרלה ולא הבנה בסכומי הזכייה או בבירוקרטיות השונות.

סיכום

אם ניסיתם את מזלכם בלוטו מן הסתם תרצו לבדוק האם המספרים שלכם עלו בגורל ואתם יכולים להתחיל לפתוח שמפניות. יש אנשים שאוהבים את הריגוש של זמן האמת והם יכולים לצפות בהגרלה לייב באחד השידורים שנמצאים ברשת או בטלוויזיה (לרוב במוצאי שבת וביום שלישי). דרך נוספת היא לבדו את התוצאות כאשר אלו מתעדכנות באתר מפעל הפיס או לתת לחברה דרכה שלחתם את הטופס לעשות את העבודה עבורכם.

אנו באתר לוטומטיק מסייעים במילוי טפסי לוטו וכן בעזרה עם מימוש כספי הזכייה עם ניסיון של שנים רבות בשירות לקוחות עם ידע מקצועי ועם אדיבות רבה. אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה בקשה או שירות מבוקש. המרו באחריות!